„Kronika Przypadków Firmowych” część II – czyli odcinki od 5 do 9.
„Kronika Przypadków Firmowych” to bardzo krótkie scenki obrazujące w krzywym zwierciadle nieprofesjonalne zachowania i nawyki pracowników. Dzięki współpracy z Biurem Rachunkowym Barbary Kułakow (BRBK) oraz zaangażowaniu pracowników biura, którzy wcielili się w role aktorów – udało się z dużą dozą dystansu i humoru odtworzyć sytuacje, które mogą przytrafić się w każdym miejscu pracy.
Celem tego projektu szkoleniowego jest uwrażliwienie odbiorców filmu na występowanie pewnych nie do końca profesjonalnych sytuacji oraz – poprzez lekką formę nagrań – skłonienie ich do refleksji.
Film może być wykorzystywany jako materiał szkoleniowy obrazujący następujące sytuacje:
- Odcinek 5
- Przerzucanie spraw Klienta do innych działów
- Pozbywanie się „problemów” (obowiązków) związanych z obsługą Klienta – kosztem innych pracowników
- Odcinek 6
- Wyniosłe traktowanie współpracowników – brak docenienia pomocy, „dziękuję” itp.
- Brak wykazania merytorycznego zainteresowania z czym przyszedł współpracownik, kolega z innego działu
- Odcinek 7
- Lekceważenie pracowników z innych działów
- Świadome wprowadzanie utrudnień i destabilizowanie pracy innych – „wyślij im cokolwiek, niech sobie sami sprawdzą”
- Odcinek 8
- Rozpraszanie innych i odrywanie od wykonywanej pracy
- Dezorganizacja pracy (być może w dobrej intencji tworzenia wesołej atmosfery)
- Zakłócanie rozmowy telefonicznej pracownika z Klientem
- Odgłosy śmiechów słyszane przez Klienta raczej nie wpłyną na profesjonalny wizerunek firmy
- Odcinek 9
- Przerywanie narady kadry zarządzającej przez pracownika, który „pilnie musi” zadać pytanie w bieżącej sprawie
- Dezorganizacja pracy menadżerów przez pracownika (być może w dobrej intencji)
- Brak upewnienia się czy to odpowiedni moment na przerywanie narady przełożonych
Kronika Przypadków Firmowych składa się z pięciu części, a każda część z kilku bardzo krótkich odcinków.
Zapraszam do obejrzenia II części filmu i raz jeszcze dziękuję firmie BRBK za owocną współpracę.