„Kronika Przypadków Firmowych” część I – czyli cztery pierwsze odcinki.
„Kronika Przypadków Firmowych” to bardzo krótkie scenki obrazujące w krzywym zwierciadle nieprofesjonalne zachowania i nawyki pracowników. Dzięki współpracy z Biurem Rachunkowym Barbary Kułakow (BRBK) oraz zaangażowaniu pracowników biura, którzy wcielili się w role aktorów – udało się z dużą dozą dystansu i humoru odtworzyć sytuacje, które mogą przytrafić się w każdym miejscu pracy.
Celem tego projektu szkoleniowego jest uwrażliwienie odbiorców filmu na występowanie pewnych nie do końca profesjonalnych sytuacji oraz – poprzez lekką formę nagrań – skłonienie ich do refleksji.
Film może być wykorzystywany jako materiał szkoleniowy obrazujący następujące sytuacje:
- Odcinek 1
- Obrażanie się na Klientów
- Odbijanie obsługi Klienta na kogoś innego – „ja tego nie zrobię, chyba, że ktoś inny”
- Szukanie wymówek dla braku chęci obsługi Klienta – „nie mam czasu”
- Odcinek 2
- Narzekania na Klientów, że mają coś do załatwienia w firmie
- Negatywne nastawienie do pracy (do swoich obowiązków) – „jak Klienci mogą wysyłać maile w weekend?”
- Odcinek 3
- Narzekanie na inne działy lub innych pracowników w obecności Klienta
- Publiczne podważanie kompetencji współpracowników
- Budowanie negatywnego wizerunku firmy
- Odcinek 4
- Nieprofesjonalna obsługa telefoniczna Klienta
- Brak chęci pomocy i pozostawianie Klienta z problemem – „ja się tym nie zajmuję, tylko nieobecny kolega”
- Brak współpracy i dobrej organizacji pracy – brak zanotowania z kim się rozmawiało, co uniemożliwia załatwienie sprawy
- Lekceważące podejście do Klienta – „jak będzie mu zależało to znów zadzwoni”
Kronika Przypadków Firmowych składa się z pięciu części, a każda część z kilku bardzo krótkich odcinków.
Zapraszam do obejrzenia I części filmu i raz jeszcze dziękuję firmie BRBK za owocną współpracę.