„Kronika Przypadków Firmowych” część I – czyli cztery pierwsze odcinki.

Kronika Przypadków Firmowych” to bardzo krótkie scenki obrazujące w krzywym zwierciadle nieprofesjonalne zachowania i nawyki pracowników. Dzięki współpracy z Biurem Rachunkowym Barbary Kułakow (BRBK) oraz zaangażowaniu pracowników biura, którzy wcielili się w role aktorów – udało się z dużą dozą dystansu i humoru odtworzyć sytuacje, które mogą przytrafić się w każdym miejscu pracy.

Celem tego projektu szkoleniowego jest uwrażliwienie odbiorców filmu na występowanie pewnych nie do końca profesjonalnych sytuacji oraz – poprzez lekką formę nagrań – skłonienie ich do refleksji.

Film może być wykorzystywany jako materiał szkoleniowy obrazujący następujące sytuacje:

  • Odcinek 1
    • Obrażanie się na Klientów
    • Odbijanie obsługi Klienta na kogoś innego – „ja tego nie zrobię, chyba, że ktoś inny”
    • Szukanie wymówek dla braku chęci obsługi Klienta  – „nie mam czasu”
  • Odcinek 2
    • Narzekania na Klientów, że mają coś do załatwienia w firmie
    • Negatywne nastawienie do pracy (do swoich obowiązków) – „jak Klienci mogą wysyłać maile w weekend?”
  • Odcinek 3
    • Narzekanie na inne działy lub innych pracowników w obecności Klienta
    • Publiczne podważanie kompetencji współpracowników
    • Budowanie negatywnego wizerunku firmy
  • Odcinek 4
    • Nieprofesjonalna obsługa telefoniczna Klienta
    • Brak chęci pomocy i pozostawianie Klienta z problemem – „ja się tym nie zajmuję, tylko nieobecny kolega”
    • Brak współpracy i dobrej organizacji pracy – brak zanotowania z kim się rozmawiało, co uniemożliwia załatwienie sprawy
    • Lekceważące podejście do Klienta – „jak będzie mu zależało to znów zadzwoni”

Kronika Przypadków Firmowych składa się z pięciu części, a każda część z kilku bardzo krótkich odcinków. 

Zapraszam do obejrzenia I części filmu i raz jeszcze dziękuję firmie BRBK za owocną współpracę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.