„Kronika Przypadków Firmowych” część III – czyli odcinki od 10 do 13.
„Kronika Przypadków Firmowych” to bardzo krótkie scenki obrazujące w krzywym zwierciadle nieprofesjonalne zachowania i nawyki pracowników. Dzięki współpracy z Biurem Rachunkowym Barbary Kułakow (BRBK) oraz zaangażowaniu pracowników biura, którzy wcielili się w role aktorów – udało się z dużą dozą dystansu i humoru odtworzyć sytuacje, które mogą przytrafić się w każdym miejscu pracy.
Celem tego projektu szkoleniowego jest uwrażliwienie odbiorców filmu na występowanie pewnych nie do końca profesjonalnych sytuacji oraz – poprzez lekką formę nagrań – skłonienie ich do refleksji.
Film może być wykorzystywany jako materiał szkoleniowy obrazujący następujące sytuacje:
- Odcinek 10
- Brak pomocy przełożonego
- Brak wsparcia współpracownika
- Demotywowanie i deprecjonowanie innych – „przecież to łatwe jest”
- Odcinek 11
- Wyciąganie pochopnych wniosków
- Obgadywanie współpracowników na podstawie sytuacji wyrwanych z szerszego kontekstu
- Psucie atmosfery
- Odcinek 12
- Unikanie odbierania telefonów
- Unikanie obsługi Klienta – „to nie mój Klient”
- Przerzucanie odpowiedzialności za obsługę na kogoś innego – „ja nie odbiorę – ty odbierz”
- Odcinek 13
- Omawianie danych wrażliwych Klienta przy osobach trzecich
- Wtajemniczanie osób postronnych w informacje, których nie powinny posiadać
- Pochopne wypowiedzi w obecności osób spoza firmy
Kronika Przypadków Firmowych składa się z pięciu części, a każda część z kilku bardzo krótkich odcinków.
Zapraszam do obejrzenia III części filmu i raz jeszcze dziękuję firmie BRBK za owocną współpracę.