„Kronika Przypadków Firmowych” część III – czyli odcinki od 10 do 13.

Kronika Przypadków Firmowych” to bardzo krótkie scenki obrazujące w krzywym zwierciadle nieprofesjonalne zachowania i nawyki pracowników. Dzięki współpracy z Biurem Rachunkowym Barbary Kułakow (BRBK) oraz zaangażowaniu pracowników biura, którzy wcielili się w role aktorów – udało się z dużą dozą dystansu i humoru odtworzyć sytuacje, które mogą przytrafić się w każdym miejscu pracy.

Celem tego projektu szkoleniowego jest uwrażliwienie odbiorców filmu na występowanie pewnych nie do końca profesjonalnych sytuacji oraz – poprzez lekką formę nagrań – skłonienie ich do refleksji.

Film może być wykorzystywany jako materiał szkoleniowy obrazujący następujące sytuacje:

  • Odcinek 10
    • Brak pomocy przełożonego
    • Brak wsparcia współpracownika
    • Demotywowanie i deprecjonowanie innych – „przecież to łatwe jest”
  • Odcinek 11
    • Wyciąganie pochopnych wniosków
    • Obgadywanie współpracowników na podstawie sytuacji wyrwanych z szerszego kontekstu
    • Psucie atmosfery
  • Odcinek 12
    • Unikanie odbierania telefonów
    • Unikanie obsługi Klienta – „to nie mój Klient”
    • Przerzucanie odpowiedzialności za obsługę na kogoś innego – „ja nie odbiorę – ty odbierz”
  • Odcinek 13
    • Omawianie danych wrażliwych Klienta przy osobach trzecich
    • Wtajemniczanie osób postronnych w informacje, których nie powinny posiadać
    • Pochopne wypowiedzi w obecności osób spoza firmy

Kronika Przypadków Firmowych składa się z pięciu części, a każda część z kilku bardzo krótkich odcinków. 

Zapraszam do obejrzenia III części filmu i raz jeszcze dziękuję firmie BRBK za owocną współpracę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.